2013. február 14., csütörtök

9. rész

*1 hónap múlva*
Harryvel egyre szorosabb barátságot kötök, Enii és Zayn tökéletesen megvannak, Norah és Louis összejöttek és... És most pedig egy interjún vagyunk New York-ban a fiúkkal. Vagyis épp a fiúkat interjúvolják meg az Ellen Show-ban, mi pedig a színfalak mögött nézzük őket.
- Tehát minden rendben van a bandával...?!- Ellen
- Minden- Liam
- És barátnőkkel, hogy vagytok?- kérdezte kíváncsian mosolyogva Ellen- Louis? Meg vagy Norahval?
- Teljesen. Életem egyik legboldogabb időszakát kezdtem vele. Csodálom és imádom őt. És szereti a répát- mondta sunyin vigyorogva Louis, és az utolsó mondatot az egész stúdió nevetéssel jutalmazta.
- És ti Zayn?- Ellen
- Imádom Eniit. Csodálatos, gyönyörű, kedves, okos, aranyos... Egy egész álló nap tudnék mesélni róla, pedig csak nemrég óta vagyunk együtt- magyarázta teljes szeretettel Zayn.
A fiúk mondatai után a közönség tapsolt és ujjongott. :)
- Niall, Harry? Liam? Ti a "facér pasik" táborát erősítitek?- Ellen
- Igen- válaszolták nevetve a fiúk.
- Harry, felröppent néhány pletyka, hogy te Abyvel együtt vagytok...? Mit szólsz ehhez?- Ellen
- Csak azt, hogy Abyvel erős a barátságunk, de annál nem több. A mi kapcsolatunkra szerintem az a legmegfelelőbb egy mondat, hogy:, Több mint barátság, kevesebb mint szerelem.- a nézőtér ekkor elkezdett vadul tapsolni és ujjongani, nekem pedig levakarhatatlan mosoly ült ki a számra. Harry kipillantott és rám villantott egy ellenállhatatlan mosolyt.
Még beszélgettek, nevettek kicsit és utána vége lett. A fiúk kijöttek hozzánk, Zayn felkapta Eniit és megpörgette, Louis Noraht gyengéden átölelte és úgy csókolta meg. Harry pedig hozzám jött oda. Miközben közeledett minden fogamat kivillantottam annyira vigyorogtam.
- Milyen volt?- hajolt közelebb hozzám
- Remek.- mosolyogtam rá.
- És én milyen voltam? Helyes, aranyos, sármos?-sorolta és minden tulajdonsághoz vágott egy hozzá illő arckifejezést amin csak kuncogtam.
- Mindegyik egyben.- éreztem egy kis késztetést, hogy megcsókoljam, de végül elhessegettem a gondolatot.
Még beszélgettünk pár emberrel és végül kiléptünk a stúdió elé, ahol kb, 150 rajongó tolakodott.
- Wáow, milyen furi ezt ilyen szemszögből látni...- csodálkoztam.
- Hát igen...- Enii és Norah.
- 1 hónappal ezelőtt még mi is a tömegben nyomorogtunk- én. Észre se vettük, hogy a fiúk már fotózkodnak és autogramokat osztogatnak. Harry épp egy rajongót ölelt át, Liam és Niall aláírt egy lapot, Zayn és Louis pedig fotót készítettek.
Mi csak ott álltunk és hülyén mosolyogtunk.
Mikor a fiúk végeztek, beültünk a limuzinba és visszamentünk a hotelba.
- Na jó, én nem szeretnék egy hotelben ücsörögni amikor itt vagyok New York-ban.- mondtam.
- Ja. Jó ötlet...- mondta Enii.
- Enii, Norah. Elmegyünk várost nézni?- kérdeztem vigyorogva.
Felkaptam ezt a ruhát és szóltam Harrynek, hogy elmegyünk:
- Harry! Elmegyünk a lányokkal várost nézni!- mondtam neki miközben felakasztottam a nyakamba a fényképezőmet. 
- És mi?- kérdezte "felháborodva".
- Ti már voltatok New York-ban, mi pedig még nem... Szóóval ti most próbáljátok elfoglalni magatokat.- mondtam mosolyogva miközben közelebb mentem hozzá. 
- Mivel?- Harry.
- Nézzetek filmet, nem tudom- ajánlottam fel. 
- Pasis filmezés?!- kérdezte szemöldökét ráncolva.
- Jól van, hülye ötlet volt, dee... Csak feltalálod magad.- nyomtam egy puszit az arcára, majd az ajtó felé vettem az irányt- Majd csinálok képeket- néztem vissza rá, utána kiléptem az ajtón.
A lányok az előtérben vártak engem.
- Bocsi!- én.
- Semmi, na induljunk!!- lelkesedett Norah.
Már a Time Square-n voltunk. Imádtam ezt a helyet. Csak képeken és filmekben láttam eddig, de mindig magával ragadott. Az élet ami ezen a helyen van. IMÁDOM. <3 *-* 
(szerk.megjegy: álmom eljutni NYC-be, ezért is írtam erről.  És a Time Square... Áhh!! Na olvassátok tovább :DD)
Kattintgattam egy párat a lányokról is, magunkról, és magáról a térről. 
A semmiből hirtelen odajött hozzánk két lány.
- Sziasztook...- köszöntek félénken.
- Helló- mi pedig eléggé magabiztosak voltunk. Hihi. 
- Készíthetnénk veletek egy képet?- kérdezte a barna hajú lány. 
- Wáow... Háát. Öhm... Persze- Enii. Majd odaálltunk a lányok mellé és a vállukat átölelve lefotóztuk magunkat. 
- Nagyon köszönjük!- mondták egyszerre.
- Jaj, igazán nincs mit! Sziasztok!- köszöntünk el mosolyogva. A lányok intettek és elsétáltak miközben a képet nézték. 
- Háát, ez nem semmi. Az első közös képünk is megvolt rajongókkal- nevettünk. 
Még járkáltunk kicsit, vettem egy I <3 New York pólót (nem hagy hagytam ott), és végül hazamentünk. 

Bementem a Harryvel közös szobánkba, de senkit se találtam ott. 
- Ab, gyere itt vannak!- szólt ki a szobájukból nevetve Enii. 
Átsétáltam és mint a kanapén ülve néztek egy filmet. ( A Kedves John volt, amin végképp meglepődtem). 
- Be vállt az ajánlatom?- szögeztem a kérdést Harrynek. 
- Be-be, csak csss! Mindjárt vége!- csitított le minket, Niall mi meg a lányokkal kerek szemekkel néztünk. 
John és Savannah jelenete volt amikor pár év múlva észreveszik egymást, Savannah kimegy a kávézóból, és megöleli Johnt. Louis a szemét törölgette, és szipogott egyet.
- Okééé... Ti tényleg megnéztétek a Dear Johnt??- Norah.
- Meg. Nem volt más...- Harry.
- Hát jó... Kár, hogy nem voltam itt, mert ez az egyik kedvenc filmem- mosolyogtam.
- Majd megnézzük még egyszer- Harry.
- DE TI AKKOR IS MEGNÉZTÉTEK A KEDVES JOHN-T!!- Én. És itt kitört Eniiből és Norahból a röhögés, utána belőlem is. A fiúk csak néztek. 
- Hát most naa- Louis.
- Jól van, nagyon cukik vagytok.- Norah. Odament Louhoz és adott neki egy csókot. Enii ugyan úgy tett... Csak ő Zaynnel. 
Még beszélgettünk egy kicsit, elmeséltük a fiúknak milyen volt NY, utána Harryvel átmentünk nyugovóra térni. 
Harold levetkőzött alsógatyára én meg átvettem egy ujjatlan pólót és egy hosszú gatyát, majd befeküdtünk az ágyunkba. Igen, egy ágyban alszunk... és barátok vagyunk. :) 
Betakaróztunk és egymás felé fordultunk. 
- Tudod milyen kínosan érzem magam, hogy te itt fekszel egy szál alsóban, én meg hosszú gatyában és topban?- tettem fel a költői kérdést. 
- Háát akkor...?- nézett rám sunyin. Felpattantam az ágyból, letoltam a nadrágomat (volt rajtam bugyi), aztán ledobtam a földre a gatyát és vissza feküdtem a takaró alá, Harry pedig átölelte a derekamat. A takaró alá nézett és egy elégedett fejet vágott én meg csak nevettem. 
- Jó éjszakát.- nyomtam egy puszit az arcára, majd a karjára feküdtem és mély álomba merültem. 


Sziasztook! Remélem tetszett és komiztok :)) Köszönöm, hogy eddig is olvastatok, és remélem még fogtok :))<3
Puszi: Saccii <3



2 megjegyzés: