2013. február 13., szerda

8. rész

*Aby szemszög*
/Pár nap múlva/
Zaynt ma engedik ki a kórházból. A lányokkal találkoztunk a megbeszélt helyen és elindultunk odafele.
Az orvosok azt mondták, hogy gyorsan felépült, szét vizsgálták, és már csak a kezén kell, hogy maradjon a gipsz 1 hétig.
- Valami gond volt veled és Harryvel a múltkor?- kérdezte Norah.
- Ja ömm... Semmi, már minden rendben van - mondtam. Szörnyű volt titkolózni előttük. Utáltam ezt.
- Akkor rendben - mosolyogtak rám a lányok.
A következő pillanatban egy szürke kocsi közelített felénk. Ismerős volt.
- Sziasztok lányok- mondta a lehúzott ablakon keresztül Louis.- Pattanjatok be!- mosolygott.
Norah nagyon megörült neki, be is szállt előre és Louis nyomott az arcára egy puszit. Mi Eniivel hátra ültünk.
- A többiek már ott vannak?- kérdeztem Lout.
- Igen - válaszolta.
Nemsokára odaértünk, nyomunk mindenkinek egy puszit, utána Zaynhez és bementem egy percre, majd magukra hagytam Eniiéket. Aztán leültem Harry mellé.
- Mit csináltál az elmúlt napokban?- kérdezte Harry
- Feküdtem... És unatkoztam...- én
- Át kellett volna mennem...- mosolygott sunyin
- Kellett volna-vigyorogtam
Egy nővér mosolyogva biccentett nekünk és bement Eniiékhez. A többiekkel összenéztünk örülő fejjel. Niall megnézte az óráját. 10 perc múlva dél. Akkor ez már biztos az a nővér lesz aki segít még Zaynnek.
Jól gondoltuk. Pár perc múlva kijöttek, elmentünk még aláírni a zárójelentést és húztunk is el.
Három kocsival száguldottunk haza. Én Harrynél ültem, Niall Norahval és Louisval, Liam Zaynnel és Eniivel.
Amikor Zayn beért a házba beszívta a ház "illatát" amin mi csak nevettünk.
- Áhh de jó újra itthon!- mondta Zayn megkönnyebbülve
- Elhisszük.- mondta Liam mosolyogva
Enii felkísérte egy csók kíséretében Zaynt az emeletre mert azt mondta a doki, hogy érdemes még feküdnie.
A fiúk leheveredtek a kanapéra engem meg Norah felhívott az emeletre. Bekopogtunk Zaynékhez és kihívtuk Eniit. Engem meg nagyon furdalt a kíváncsiság, hogy mit  akar mondani Norah. Lazán leültünk a parkettára.
- Na mit szeretnél mondani??- néztem kíváncsian  Norahrá
- Louis...- kezdte, Eniivel meg vigyorogva összenztünk majd Norahra- Elhívott randizni!!- fejezte be a mondatát, mi meg ujjongva a nyakába ugrottunk. Talán kicsit túl hangosan ujjongtunk... Nem síkoztunk meg semmi csak hangos volt a "wííííí".
*Eközben*
- Ezek mit csinálnak fent?- kérdezte Harry szemöldökét ráncolva
- Biztos most közöltek egymással valamit- Niall
- Elhívtam... Noraht r-randizni- közölte Lou félénken.
- Na szuper, haver- csapott a tenyerébe Harry
*Vissza Abyhez Eniihez és Norahoz*
- Sok sikert Norah- öleltük meg még egyszer Eniivel majd lesétáltunk.
A napunk további része úgy telt, hogy TV-tünk, feljártunk Zaynékhez vagy ők le hozzánk.

Bocsi, hogy rövid lett de ma csak ennyire jutott időm. A következő izgibb lesz :DD Komizzatok légyszíves, jöhet hideg-meleg :D<3
Puszi: Saccii <3

1 megjegyzés: