2013. február 10., vasárnap

6. rész

*Harry szemszög*
Aby háttal feküdt nekem, mert éjszaka helyezkedett.  Fél 8 volt. Nem akartam elmenni köszönés nélkül, úgyhogy gondoltam megvárom míg felkel.
10 perc múlva kinyitotta a szemét és felém fordult.
- Jó reggelt- mondta kómásan
- Neked is- mosolyogtam rá- Hogy aludtál?
- Szuperül. Te?
- Jól, köszi.- kócos hajjal nagyon aranyosan nézett ki. Meg tudnám szokni ha ő ébredne mellettem minden reggel... - Anyukád benyitott kb éjfél tájt.
- Uhh... Miért?- Aby
- Csak megnézte mi a helyzet. Mondta, hogy maradhatok.- magyaráztam
- Hm. Reméltem, hogy ez lesz a reakciója- vigyorgott- És te éjfélkor még nem aludtál? Hogy csináltad?- nevetett
- Elvoltam.. Néztem a falat- hazudtam. Igazából őt néztem ahogy a karomon alszik. Olyan szép volt, olyan természetes. Annyira aranyos volt amikor szuszogott álmában. És még mosolygott is.
- Wáow. Jó elfoglaltság. Nyugodtan gyere máskor is falat nézni- nevetett, és én is.
- Na... Én most szerintem megyek...- tápászkodtam fel az ágyból. Aby nehezen bólintott és ő is felállt.
- Lekísérlek- Aby
Szép lassan lementünk. Aby édesanyja már fent volt. Elköszöntem tőle, megköszöntem, hogy itt lehettem. Abyvel beálltunk az ajtóba és elkezdtünk búcsúzkodni. A haját már megigazította de még mindig volt benne egy kis össze-visszaság. Kék szemei az arcomat pásztázták. Odahajoltam és adtam neki egy puszit. A szívem azt súgta, hogy megcsókoljam, az agyam pedig azt, hogy ne.
- Hát akkor szia- mondtam- Majd hívlak.
- Rendben. Szia- integetett mosolyogva
Beültem a kocsimba és beindítottam a motort. Aby már bement a házba.
Abyn és azon a Naten járt a fejem. Mi lesz ha megint összejönnek? Aby újra belé szeret... De én miért aggódom ezen, hiszen mi nem járunk de... De nem lehet az, hogy én Aby-be...
Épp, hogy betettem a lábam a házam küszöbén megcsörrent a telefonom. Niall volt.
- Szia Niall!- szóltam bele
- Harry azonnal gyere be a kórházba ahol te is voltál!
- Mi van? Miért?- kezdett aggodalmassá válni a hangom.
- Zaynt elütötték!- azonnal kirohantam a házból. Be akartam csukni az ajtómat de sikerült bénáznom egy sort.- Enii hívott a mobiljáról.
- Rohanok- és azzal lecsaptam.
Bepattantam a kocsiba és 100-ra gyorsultam. Őrültként száguldottam az utakon. Az út felénél lehettem amikor tárcsáztam Abyt.
- Aby, figyelj! Zaynt elütötték.
- Hogy mii??- döbbent meg. Elmagyaráztam neki, hogy hova jöjjön be, aztán letettük.
10 perc múlva ott voltam. Szerencsére hamar találtam parkolóhelyet, aztán rohantam be. Kicsit őrültnek nézhettek, pár lánynak pedig felcsillant a szeme, hogy itt vagyok, de szerencsémre nem jöttek utánam.
A többiek az első emeleten voltak. Liam Enii mellett ült és átkarolta nyugtatás képpen. Louis és Norah egymás mellett álltak idegesen, Niall csöndben fel- alá sétálgatott.
- Sziasztok!- mondtam amikor már a közelükben voltam.
- Helló- köszöntek halkan
- Hogy van?- én
- Nem tudjuk.- Liam. Én csak bólintottam egy alig láthatót és leültem  az egyik székre.
Csöndben várakoztunk, mikor betoppant Aby.
- Sziasztok! Hogy van? Mi van vele?- kérdezte egy szuszra
- Nem tudjuk.- mondtam. Enii még mindig Liam vállába borulva sírt. Nehéz lehet neki, mert látta ahogyan elütik.
Aby sorban megölelt mindenkit, Eniinek még pár nyugtató szót is mondott. Odajött hozzám, és miközben leült mellém megszorította a kezem. A karján láttam pár új kék-zöld foltot...
- Aby, mi történt a karoddal?- kérdeztem halkan
- Ja... Ömm... Miután elmentél sikerült bevernem...- habozott a válaszon én pedig összeráncoltam a szemöldökömet.
- Hova verted be?
- Ööö...- habozott, és láttam, hogy gondolkozik- A kilincsbe...
- Kilincsbe? Egy kilincs ekkora foltot tud hagyni?- eléggé furcsálltam.
- Nálunk igen... És téma lezárva.- mondta szigorúan aztán felállt és odament Louis-hoz és Norahhoz.
Én csak sóhajtottam egyet. Nem tudtam mi van vele...
Pár perc múlva kijött a nővér, mi pedig köré gyűltünk.
- Be mehetnek hozzá. - mondta mosolyogva
Enii sietve lépett be az ajtón mi pedig utána. Zayn bal keze és jobb lába volt begipszelve és infúzióra volt kötve, plusz még sok minden megfigyelő gép körülötte.
- Hogy vagy?- kérdeztük mindannyian egyszerre miközben Enii adott egy óvatos ölelést Zaynnek.
- Jól...- Zayn
- És ez pontosan, hogy is történt?- Aby
- A rajongók elkezdtek üldözni minket, mi pedig át akartunk menni az úttesten. Láttuk, hogy nem jön semmi és elindultunk, de hirtelen előbukkant egy állat, én pedig gyorsan ellöktem Eniit onnan, aztán már csak a közeledő autóra emlékszem... És a kórházban ébredtem. - magyarázta Zayn. Enii arcán újra végig csordult pár könnycsepp.
Még kb 2 órán át ott voltunk, aztán mindenki hazament, kivéve Eniit. Aby és Norah elköszöntek egymástól, én pedig hazavittem Abyt. Legalább ki tudtam faggatni ezekről a foltokról amiket még mindig furcsálltam.

Remélem tetszett :)) Nem tudom mikor tudom majd hozni a kövit, de remélem gyorsan... Köszönöm az eddigi komikat és várom a továbbiakat is <3 :))
Saccii <3





3 megjegyzés: