2013. február 25., hétfő

14. rész


"Odaértünk a próbára, mindenkit megöleltem, azután leültünk és hallgattuk a fiúkat."

Elmondtam Eniiéknek kicsit részletesebben a tegnapot. Utána átbeszéltük azt amit Harryvel...
Szünet volt, és úgy gondoltam most kéne elmondanom Liamnek.
Odamentem és kicsit félrehívtam.
- Baj van?- kérdezte Liam aggodalmasan mikor neki dőlt a falnak, én pedig vele szembe.
- Hááát... Liam- kezdtem és vettem egy mély levegőt-  Csodálatos volt veled a tegnap, és...  De ez most nem menne... Egyszerűen úgy érzem, most nem...- mondtam szomorúan, és Liam arcára is kiült ez az érzés. - Nagyon sajnálom. - motyogtam. Liam csak nézett rám. Én pedig megöleltem.
- Semmi baj- mondta. Ránéztem és ott virított az arcán egy hamis mosoly. Én csak próbáltam egy biztató mosolyt villantani... Remélem sikerült, dee nem vagyok biztos benne.
Visszasétáltunk a többiekhez és leültem egy székre.  Zayn épp dobolt (ezt már a beszélgetésünk közben is hallattuk), valaki felvette a többiek meg nézték a doboló Malikot. Épp leütötte az utolsó...  Izét... Nem tudom mit mondjak. Majd felállt és ivott egyet.
- Srácok, légyszíves indítsátok be a Big Bang-t!!- kiabált Harry a pult felé. A kedvenc számom. (Zene)
Harry odajött hozzám, felhúzott a székről és elkezdett velem táncolni. Én is elkezdtem mozogni a zenére. Harry átfogta két kezével a derekamat és úgy mozogtunk tovább. A többiek tapsoltak, nevettek és ujjongtak, majd ők is elkezdtek táncolni. Nagyon jól éreztük magunkat!
Utána a fiúk újra elkezdtek próbálni.

*Másnap*
Harry mellett ébredtem. Ő még aludt, én pedig az ő egyik hosszú pólójában lementem a konyhába, mert úgy keltem, hogy "mindjárt éhen halok".
Azt hittem nem lesz senki lent, de Niall már lent műzlizett.
- Jó reggelt!- köszöntöttem. Nial nyelt egyet, aztán ő is megszólalt:
- Neked is.- mondta majd végig nézett rajtam.
- Öööm... Azt hittem nem lesz itt senki...- szabadkoztam és elindultam a konyha felé.
- Engem nem zavar!- nevetett.
- Haha. Gondoltam- fordultam vissza hozzá a fejemmel.  Csináltam magamnak tojás rántottát, majd  visszamentem és beültem a halkan TV-ző Niall mellé.
- Jó étvágyat!- Niall.
- Köszönöm!- mondtam és elkezdtem enni. Valami reggeli műsör ment, mi pedig halkan azt bámultuk.
Egy idő után Norah battyogott le az emeletről.
- Jó reggelt!- köszönt kómásan, mi pedig visszamotyogtunk egy "neked is"-t.

1 óra múlva már mindenki lent hülyéskedett.
- Nem kéne mennünk készülődni?- mondta Zayn miközben Enii ölében feküdt.
- De, jó ötlet- Enii- Hányra is mentek próbálni?
- Fél1-re.- mondta és feljebb ült egy csókért Eniihez.
Ezután mindenki ment készülődni.
Fogat mostam, fésülködtem majd felkaptam a legegyszerűbb ruhámat ami Harrynél volt:

A fiúk azonnal beálltak próbálni, mi pedig csöndben figyeltük őket. 


Ez a fejezet egyszerűen BORZALMAS lett. Ennyire volt időm :(( A fejezet írása közben még a nyelvtant is magoltam meg minden.  Nem hiszem h ezen a héten lesz kövi, mert a következő napokban "tündéri jó kislánynak kell lennem" és nagyon kell tanulnom, hogy tudjak találkozni az egyik rég nem látott barátnőmmel. :(
Puszi: Saccii <3

2 megjegyzés: