2013. február 23., szombat

13. rész

Anyu nagyon örült amikor meglátott. Beszámoltam neki Amerikáról, Liamről...
- És akkor Harryvel mi is van?- kérdezte mikor befejeztem a mondanivalómat.
- Vele csak barátok vagyunk...- mosolyogtam anyura ő pedig vissza rám.- Lefekszem aludni.- mondtam mosolyogva és adtam neki egy puszit.
- Jó éjt- mondtam és felmentem. Átöltöztem  pizsibe, fogat mostam és lefeküdtem a rég nem látott ágyamba. Nagyon furi volt, de annyira pihe-puha. Hihi.

*Reggel*
Egy kis papírka volt az éjjeli szekrényemen amire ez volt írva:
"Aby, be kellett mennem az irodába, majd jövök. Csinálj reggelit, és foglald el magad. 
Szeretlek, Anya"
Hát jó-gondoltam magamban.
Úgy tettem ahogy anyu leírta. Reggeliztem majd bekapcsoltam a gépet.
Ha nem láttam 10 cikket és 30 képet a fiúkról, akkor egyet sem. Ránéztem twittere, senki nem írt ki semmit. Ezután lehajtottam a gépemet, és vissza feküdtem az ágyba. De alig feküdtem le megcsörrent a telefonom. Harry volt.
- Jóó reggelt!- köszöntött vidáman.
- Neked is!- nevettem.
- Olyan rossz, hogy nem vagy itt...- Harry
- Hát meg kell szoknod neked is meg nekem is.- nevettem furán.
- Sajna...Dee valahogy csak megoldjuk.- mondta.
- Valahogy...- Én. És hallottam, hogy valaki csönget és gyorsan felpattantam- Uhh mennem kell, csöngetnek!
- Örülni fogsz...- hallottam a hangján, hogy mosolygott én pedig furán néztem magam elé miközben lementem a lépcsőn.
- Hmm- hümmögtem nevetve- Na szia, puszi majd találkozunk!- mondtam és letettem.
Ajtót nyitottam és Liam állt ott tárt karokkal. Mosolyogva a nyakába ugrottam, ő pedig belepuszilt a hajamba.
- Szia, de jó, hogy jöttél- mondtam mosolyogva miközben behúztam a házba.
- Szerintem is.- mondta és felkapott "menyasszonyi" stílusban és felvitt a szobámba. A szobámban letett és szembe fordultunk egymással, majd arcunk egyre közelebb került egymáshoz. Ajkaink már súrolták egymást, még egy kicsi mosoly húzódott a számra, azután megcsókoltuk egymást. Gyengéd volt és érzelmes. Liam beletúrt a hajamba, majd a csókunk közben odament a falhoz, felkapott nekidőlt, felkapott és leült velem együtt a falamnak dőlve. Így csókoltuk tovább egymást.
Kb. 1 perc múlva elengedtük egymást és beültünk a babzsák fotelembe.
Egész nap együtt hülyéskedtünk, semmi sem tudta volna elrontani a kedvemet. De akkor elgondolkoztam.
Mekkora egy kis r*banc vagyok. Egyik nap még Harryvel volt egy kis intim kalandom most pedig Liamet csókoltam meg. Nagyon utáltam magam. Mit képzelek én magamról? Ki vagyok én? Egy senki. Semmit nem tettem még le az asztalra, hogy ez tegyem. De akkor se tehetném.
A gondolat menetemet és Liam mondandóját a telefonom üzenet jelzése szakította félbe.
- Bocsi- mondtam, miközben a telómhoz nyúltam.
Anya üzent, hogy későn jön, mert rengeteg dolga akadt.
- És mikor is indultuk a turnéra?- kérdeztem, csak, hogy témát váltsunk mert fogalmam sem volt miről beszélt eddig Liam.
- 1 hónap múlva... Ja és igen... Holnap kezdődnek a próbák.- mondta kicsit szomorúbban.
-Ééértem. Holnap akkor beugrok.- mosolyogtam.
Anyu eközben hazaért, úgyhogy gyorsan bemutattam őket egymásnak, és Liammel a nap további részét elhülyéskedtük.
- Hát szia- mondtam  és megcsókoltuk egymást. Ekkor a pillanatban szárnyaltam, de megint elöntött "de egy ribizli vagyok" érzés.
- Szia- mondta mosolyogva és kisétált az ajtón.
- Aby, nekem tetszik ez a Liam- mondta anyu, miközben sétáltam fel az emeletre.
- Örülök!!- kiáltottam vissza.
Becsuktam az ajtót, és tárcsáztam Eniit.
- Na?- mondta köszönés képpen.
- Minden rendben.- mondtam egy nagy levegővétellel kísérve.
- Összejöttetek?- Enii
- Asszem... Van egy kis gond...- kezdtem.
- Mi?- Enii
- Mit képzelek magamról?-  tettem fel a kérdést idegesen.
- Hmm?
- Kis ribinek érzem magam! Nem tehetem.
- Aby, figyelj... Te döntésed.
- Holnap meg kell mondanom Liamnek, hogy ez nem megy most nekem.
- Rendben. Na megyek, Liam betoppant.
- Ilyen gyorsan?- csodálkoztam.
- Jaaaaaa....
- Na akkor szia, holnap találkozunk!-

*Másnap reggel*
- Megyeeek!! Anya, hagyd Harry az!!- futottam le az emeleten, mert csöngettek.
Kinyitottam és megöleltem.
- Jó reggelt!- mondta.
- Szia.- mondtam majd elengedtem. - Anya, majd jövök!- kiáltottam be a házba, majd becsuktam az ajtót magam után.
Beültünk a kocsiba és elindultunk.
- Milyen volt tegnap Liammel?- kérdezte Harry.
- Ő nem mesélt?- kérdeztem mosolyogva.
- Dee, csak én a te verziódra is kíváncsi vagyok.- Harry
- Okés, de először mit mondott neked Liam?- én.
- Azt, hogy jó volt neki tegnap, és tetszel neki.- magyarázta.
- Hát... Wow.- csodálkoztam.- Hát, nekem is jó volt vele tegnap, csaak... Nem tudom. Nem éreztem azt amit veled... Mármint érted...- Harry csak bólintott, én pedig folytattam- És nem is akarom most ezt Liammel, mert egyszerűen nem menne. Úgy, hogy... Nagyon szeretem Liamet, csak nem úgy...- magyaráztam. Pirosat kaptunk Harry pedig felém fordult.
- Meg mondod neki?- Harry.
- Meg.- sóhajtottam. Harry megszorította a kezem és adott az arcomra egy puszit.
Odaértünk a próbára, mindenkit megöleltem, azután leültünk és hallgattuk a fiúkat.

Nem lett a legizgalmasabb rész, de remélem jó lett :) Nem tudom mikor tudom hozni a kövit, de igyekszem :)
Puszi: Saccii <3

5 megjegyzés: