2013. február 6., szerda

2. rész

Paul már várt minket a stúdiós teremben. Fogalmam sincs, hogy hogy hívják azt a termet, úgyhogy számomra stúdiós terem lett.
- Üljetek le.- mondta mosolyogva Harry, mi pedig engedelmeskedtünk.
Mikor bementek, és már nem hallottak minket odahajoltam Eniihez és nekiálltam kifaggatni.
- Drága barátnőm!- kezdtem, és erre már Norah is odahajolt- Mi volt ez a szemezgetés Zaynnel??
- Okéé... Nem csak te vagy olyan mázlista.- nevetett, erre kérdőn néztem rá- Autogram helyet kaptam egy telefonszámot, és egy képet amin Zayn megpuszilja az arcomat. És Norah mindvégig ott volt mellettem.- erre majdnem sikítottam egyet, de Norah látta, hogy nagy levegőt veszek, és befogta a számat.
- Norah és te senkivel se kerültél picit közelebb, mert már bármit el tudok képzelni?- fordultam a másik barátnőmhöz
- MÉG senkihez!- hangsúlyozta a szót nevetve
- MÉG!!- mondtuk egyszerre Eniivel és elnevettük magunkat.
Nagyon jók voltak a fiúk. Mikor kijöttek, Harry rögtön odajött hozzánk.
- Hogy tetszett?- kérdezte mosolyogva
- Remek volt- mondtam, a lányok pedig hevesen bólogattak.
Norah és Enii szép lassan elmentek mellőlünk, és odamentek a többiekhez.
- Elhívhatlak vacsorázni? - kérdezte
- Hívj fel.- mondtam mosolyogva. Nem akartam az a liba lenni, aki rögtön azt mondja, hogy "EL, PERSZE, TE JÓ ÉG".
Harry sunyin vigyorgott egyet, aztán számot cseréltünk.
Nevetve lementünk a többiekkel, és mondták, hogy hazavisznek minket. Bepattantunk Harry kocsijába. Harry vezetett, én előre ültem, a többiek pedig... hát... Eléggé szűkösen sikerült megoldanunk amin jót poénkodtunk. Enii Zayn ölében volt, Norah Louis-éban. Niall pedig Liam ölében.
- Na jó, ezt le kell fotóznom!- röhögtem. Előkaptam a gépem és kattintottam egyet. Nagyon jóó lett. Volt azon a képen duckface, peace-jel, hülye arcformák, puszi (Enii-Zayn, persze MÉG csak arcra). - Woow! Baromi jó lett!- kifogtunk egy pirosat. Enii kikapta a kezemből a gépemet.
- Na most titeket fotózlak le!- jelentette ki. Mi pedig Harryvel összehajtottuk a fejünket és belemosolyogtunk a kamerába. A többiek ezt nem látták, de Harry a kép közben a kezét a derekamra csúsztatta.
Beugrottunk még a mekibe, ahol szintén sokat nevettünk és fotóztam  Mindenkit haza vittünk, és már csak én maradtam és Harry.
- Sok benzinembe került- nevetettünk mikor kiszálltunk a kocsiból a házunk előtt. Beálltunk az ajtó elé.
- Hát akkor jó éjt!- kezdtem a búcsúzkodást.
- Akkor majd hívlak...- Harry.
És elkezdtünk közelebb hajolni egymáshoz, de észbe kaptam.
- Ömm... Akkor majd beszélünk- mondtam zavartan- Szia, jó éjt!- és berontottam a házba.
Anyu már aludt, úgyhogy csöndben osontam fel a szobámba. Átvettem a pizsimet, rátettem a gépemre a képeket. Még egyszer végig néztem őket.
Ledőltem az ágyra és átgondoltam a mai napot.


Bocsi megint, hogy ilyen rövid lett, de a kövi már izgalmasabb lesz :DD Remélem eddig tetszik!:) <3
Saccii <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése