2013. február 7., csütörtök

4. rész

Harry karjain ébredtem. Ő még aludt, úgyhogy óvatosan kimásztam az ágyból és lementem feltakarítani az összetört cuccokat.
Nem lepődtem volna meg ha csótányok járkálnának a házban... Próbáltam csendesen összesöpörni a törött tányérokat  aztán felmostam. Épp végeztem mikor Harry átölelt hátulról.
- Szia szépség!- mondta és adott egy csókot
- Jó reggelt!
- Te összetakarítottál?- kérdezte
- Hát igen, te még aludtál, én meg el akartam foglalni magam...
- Miért nem keltettél fel?- fordított magához kajánul vigyorogva
- Mert- mondtam mosolyogva majd kimásztam a karjaiból és elindultam a konyha felé.- Van valami kajád amit nem ejtesz le?- kérdeztem vidáman  miközben kinyitottam a hűtőt.
- Müzli?- kérdezte miközben levette a polcról a dobozt
- Oké!- én pedig kivettem a tejet
Hamar megreggeliztünk és közben hoztunk egy döntést Harryvel...
Letusoltam és felvettem a tegnapi ruhámat. Aztán Harry hazavitt.
- Nem akarsz bejönni?- kérdeztem mosolyogva
- Nem, köszi. Majd felhívlak- és adott egy puszit az arcomra.
- Okés, szia!- én. Harry csak biccentett, én pedig besétáltam a házba.
- Szia anya!!- kiabáltam
- Szia Aby!- a hang a nappaliból érkezett- Milyen volt?- kérdezte amikor a látóterébe kerültem.
- J-jó.. majd mesélek- mondtam és felmentem.
Fogat mostam és tárcsáztam Eniit.
- Hálóóó?!
- Sziaa! Gyors kérdés! Nem kéne meglepnünk Noraht és átmenni hozzá? Ott majd mesélnék.- én
- De jó ötlet! Csak könyörgöm mondj egy szót a tegnap estéről mert sík ideg voltam!!- kérlelt
- Csók.- mondtam ki egyszerűen
- Wahaaa!!
- Na találkozzunk Norahék utcájának sarkán fél óra múlva! Szióó.!
- Jóó, sziaa!- és letettük
Felkaptam ezt a ruhát, megcsináltam a hajam és már indultam is:

- Anya figyelj, átmegyünk Eniivel Norahhoz! Majd jövök, sziaa!
- Rendben, szia!
Felszálltam egy piros buszra (^^).
Hamar odaértem, de miután leszálltam beugrottam egy kis boltba és vettem neki egy Milkát. Tudom, hogy imádja.
Enii már ott várt a sarkon és integetett.
- Sziaa!- én
- Szia!- Enii- Képzeld pár vadbarom rám kiabált, hogy "Hé Cica, nem akarsz jönni egy körre?". - utánozta a hangjukat.
- Jól van, többet nem állítalak ki a sarokra.- ezen jót nevettünk.
Enii mindent megpróbált csak azért, hogy kihúzzon belőlem valamit. De nem sikerült.
Csengettünk és Norah apukája nyitott ajtót.
- Csókolom Mr. Roberts!- mondtuk egyszerre Eniivel
- Sziasztok lányok! Norahhoz jöttetek?- kérdezte kedvesen
- Igen- Enii
- Jól van, gyertek be. Nemrég vittem fel neki teát. 39-es fokos láza van, alig bír kikelni az ágyból.
- Ohh szegénykém- mondtam
- Menjetek fel nyugodtan- bólintottunk és elindultunk
Bekopogunk és Norah erőtlenül egy "tessék"-et kiabált (már ha ez kiabálásnak nevezhető) ki.
Lassan benyitottunk majd amikor láttuk barátnőnk meglepett arcát odamentünk hozzá és megöleltük.
- Sziasztook! Jaj de jó, hogy itt vagytok!- örült meg
- Hogy vagy?- kérdeztük
- "Remekül" mint látható- mosolygott
- Gyorsan gyógyulj meg- mondta Enii. én pedig előkaptam a táskámból a csokit és odaadtam neki.
- Juj köszönöm! Pont erre vágytam! Két napja csak erő levesen élek- nevetett- Dee most te jössz Aby! Mesélj csak a tegnapról!- parancsolta meg én meg helyet foglaltam az egyik foteljében. Enii pedig leült Norah ágyára, így ők velem szembe voltak.
Elmeséltem nekik mindent szinte percről percre.
- És Harryvel megbeszéltünk valamit reggel...- mondtam
- Mit mit mit??- kérdezték a lányok izgatottan
- Háát...hogy az este tényleg remek volt és szuperül éreztük magunkat... De... Úgy döntöttünk, hogy csak barátok maradunk.- mondtam ki. A lányok először nem bírtak megszólalni.
- Barátok? Miért?- nézett rám értetlenül.
- Mert... Mert érezzük, hogy ez nem menne...
- Miért nem? Te mondtad, hogy jól éreztétek magatokat...- Norah
- Ezt nehéz megmagyarázni...- mosolyogtam
Ezután a lányokkal csomót hülyéskedtünk amíg Norahhoz be nem toppant valaki, akin mi is nagyon meglepődtünk.
- Szia Norah! Éés sziasztok lányok!- üdvözölt minket Louis
- Helló Louis!- mondtuk egyszerre mindhárman
- Norah akkor mi megyünk is- mondtam, Enii pedig hevesen bólogatott. Odamentünk Norahhoz amíg Lou bejött és adtunk No-nak egy ölelést.
- Sziasztook!- mondtunk Eniivel egyszerre.
Köszöntünk Mr. Roberts-nek és leléptünk.
- De aranyos Lou, hogy beugrott.- mondta mosolyogva Enii
- Igen- én
Eniivel elköszöntünk a sarkon és elváltunk két irányba.
Felszálltam a buszra és kivel találkozom össze...? Nem tűnt ismerősnek amikor leültem mellé, mert kapucnis pulcsiban volt. Ő fordult oda hozzám.
- Aby?- lepődött meg
- Nate?- Nate a drága jó exem.
- De rég láttalak, hogy vagy?- kérdezte mosolyogva
- Szuperül. És te?
- Én is megvagyok köszi.
- Van valakid?- kérdeztem csak úgy
- Nincs- Nate- Neked?
- Most randiztam valakivel, de nem jött össze. Úgyhogy megmaradtunk barátoknak.- mosolyogtam
- Remélem te és a barátod nem olyan "barátok" lesztek mint mi... Akik sose találkoztak azóta- mondta és éreztem egy kicsi szomorúságot a hangjában. Én csak sóhajtottam egyet. - Találkoznunk kéne...- vetette fel az ötletet.
- Hívj fel- mondtam mosolyogva- De nekem most le kell szállnom.- megöleltem és gyorsan leszálltam a buszról.
Amúgy nagyon szerettem Nate-t. Szép lassan eltávolodtunk egymástól... Na mindegy.
Hamar hazaértem, gyors tempóban mentem...
Odaköszöntem anyunak és épphogy csak átöltöztem megcsörrent a telefonom. Harry hívott.
- Háló?- szóltam bele
- Szia Aby! Hogy vagy?- kérdezte
- Azóta amióta reggel találkoztunk utoljára, jól.
- Akkor rendben.
- Miért hívtál?
- Am csak, hogy van kedved találkozni... Megint?
- Uhh én most jöttem haza 10 perce.
- Akkor átmenjek...?
- Igen, gyere- mondtam lelkesen
- Okéés, akkor majd megyek.
- Jóó szia!- és letettük


Remélem tetszett, és hamarosan hozom a kövit! :))) És légyszi komizzatok! ^^ <3
Saccii <3

5 megjegyzés: