2013. február 20., szerda

12. rész

*Harry szemszög*
Abyvel szó nélkül pakolásztunk. Féltékeny lettem Liamre. Ha a tegnap este nem történt volna meg, most annyira nem lennék. Csak egy kicsit. 
Aby becsukta a szekrény ajtót és felém fordult, én pedig kérdőn néztem rá. 
- Harry, beszéljünk.- mondta, majd leült az ágyra én meg mellé.- Mi a bajod?-vágott a közepébe.
- Nekem semmi. Jól vagyok!- tudtam, hogy mire gondol. 
- Ajj, kérlek.- Aby.
- Jól van. Szóval...- kezdtem- Kicsit féltékeny vagyok. Ha a tegnap este...
- Ezért akartam abbahagyni.- vett egy mély levegőt, én pedig csak bólintottam. 
- Figyelj- néztem mélyen a szemébe- Ha neked tetszik Liam, akkor támogatom. Mindenben támogatlak. Aby, tudod, hogy nagyon szeretlek!- és megöleltem. Remélem tudta, hogy hogy érti hogyan szeretem. 
- Én is.- mondta miközben még mindig magamhoz szorítottam, aztán belepusziltam kókusz illatú hajába. 
Felálltunk az ágyról és lesétáltunk a többiekhez. Ők is készen voltak a pakolással és épp nagyon nevettek. 

*Aby szemszög*
- Mi a nevetés tárgya?- huppantam be Liam mellé, mellém pedig Harry. Enii rám nézett és olyan "Hmmm." nézéssel, én pedig csak mosolyogva vállat vontam miközben szemem sarkából Liamre néztem. Ezzel meg is tárgyaltunk mindent.  
- Csak Louis.- felelte még mindig nevetve Norah.
- Jaaa, akkor nincs több kérdésem- kuncogtam én is.
Egyszer csak Liam kezét éreztem a jobb vállamon ahogy átkarol. Mosolyogtam egyet és a vállára dőltem. NAGYON reméltem, hogy a többiek ezt nem veszik észre.
Haha. Én ezt reméltem? Kár volt.
Enii és Norah felállt és odaállt elénk majd felhúztak engem a kanapéról majd fapofával félrehúzták.
- MI EZ??- kérdezte Enii kerek szemekkel.
- Mi mi?- értetlenkedtem.
- Liam és te...?- Norah
- Neeeeem.- feleltem- Még...- tettem hozzá. A lányok egy olyan "folytasd" fejet vágtak én pedig vettem egy mély levegőt.- A repülőn nagyon jól elbeszélgettünk és... Nem tudom.- fejeztem be.
- És nem tudod, hogy Harrynek mi volt a baja?- Norah.
- Ömmm... De. Tegnap... Mi... Majdnem.
- Wáow.- csodálkoztak el egyszerre.
- De nem. Szóval a repülőn szépen kiöntöttem magamat Liamnek. Aztán meg csak úgy elbeszélgettünk mindenféléről.- magyaráztam.
- És szerinted lesz valami köztetek...?- Enii.
- Fogalmam sincs.- én.
A lányok bólintottak azután visszasétáltunk a helyünkre.
Még aznap hazamentem, mert már rég nem láttam anyut.
- Sziasztoook!- kiáltottam vissza, miközben Liam kísért ki, Harry pedig már bent ült a kocsiban. Ragaszkodott hozzá, hogy ő vigyen haza.
- Hát akkor szia- búcsúzkodott Liam.
- Szia- mosolyogtam rá, majd nyomtam egy puszit az arcára.
A cuccommal kisétáltam és bepattantam Harry mellé a kocsiba.
- Mehetünk?- indította be a motort, én pedig csak mosolyogva bólintottam.- Tetszik?- kérdezte, mikor kikanyarodtunk az utcából.
- Nem tudom. - válaszoltam.
- Aby, tudod. Csak nekem nem akarod elmondani?- Harry.
- Deee. Te az elsők között lennél akiknek elmondanám. - mosolyogtam.
- Akkor tényleg nem tudott.- kuncogott.- Aby, figyelj- váltott komolyra.- Sajnálom a múltkorit. Csak..
- Harry, ne magyarázkodj. - vigyorogtam kedvesen. - Értem.
- Csak...- Harry.
- A pillanat azt akarta, igaz?- fejeztem be a mondatát.
- Pontosan.- nevetett halkan.- Akkor tényleg minden rendben?
- Minden rendben.

Bocsi, hogy rövid lett, csak ennyire volt időm. Le vagyok tiltva a gépről, anyum csak egy kicsit engedett fel. De remélem azért tetszett. :)) <3
Pusz: Saccii <3

2 megjegyzés: