2013. március 16., szombat

17. rész

Már kint vagyok a reptéren, és várom, hogy hazaérjenek. Harryékkel Párizs óta nem találkoztam személyesen, és már nagyon nagyon hiányoznak. Percenként nézem az órámat. Mondjuk én egy külön részben vagyok a családtagokkal, mert a rajongók ellepték az előteret.
Kinyílt a kapu. Megláttam a lányokat. Könny szökött a szemembe. Azt hittem helyben összesek a megkönnyebbüléstől, már annyira hiányoztak.
Aztán megláttam Harryt. Tökéletesen nézett ki, mint mindig. Göndör fürtjei össze vissza álltak. Rám mosolygott, én pedig vissza rá.
A következő pillanatban a lányok karjában voltam, és sírtunk. Nagyon sírtunk. Meg sem bírunk szólalni, csak öleltük egymást és hullattuk a könnyeinket.
- Annyira hiányoztatok- szipogtam. A lányok egyszerre visszaszipogtak egy "te is"-t.
Még pár percig egymás karjaiban voltunk, aztán ők tovább mentek a családtagjaikhoz, én pedig körbeöleltem a fiúkat, mert Harry épp Anne-t ölelte, és Anna szét puszilgatta.
Harry kitért Anne karjai közül és felém indult. Vigyorogva néztünk egymásra, aztán léptünk párat, és megöleltük egymást. Harry erősen szorított magához, a szemembe pedig újabb könnyek szöktek. Harry belepuszilgatott a hajamba, én pedig arcomat a mellkasába fúrtam.
- Nagyon nagyon hiányoztál- motyogta Harry, ajkai lejjebb csúsztak a nyakamig és belepuszilt.
- Te is, nagyon nagyon- szipogtam.
Nem tudom, még hány percig álltunk ott ölelkezve, de nekem ezek a percek végtelennek tűntek.
Paul szólt egy idő után, hogy indulni kéne, a rajongók miatt is meg amúgy is. Hogy a srácok is tudjanak még pihenni. Harry a vállamat fogta át és úgy mentünk ki, miközben MINDENKIVEL folyamatosan beszélgettem . 7 felől kaptam a beszámolókat, én meg csak mosolyogva, néha felnevetve bólogattam.
Amíg a srácok a rajongókkal foglalkoztak, én Eniivel és Norah-val beszélgettem szét magam. Éreztem, hogy ma még be fogok rekedni.
1 óra múlva már otthon is voltunk aminek nagyon örültem. Harry úgy döntött, hogy ő nem megy a "végeztünk" partyra, inkább velem marad, aminek nagyon örültem.
Folyamatosan beszélgettünk, be nem állt a szánk.
A többiek 7-kor elindultak, mi meg Harryvel otthon maradtunk.
A kanapén ültünk és beszélgettünk. Beindítottuk a TV-t.
- Hozok popcorn-t- mondtam, de ahogy felálltam Harry abban a pillanatban visszarántott az ölébe és mélyen a szemembe nézett.
- 6 hónapja meg akarom tenni, amit most fogok.- mondta, nekem pedig kihagyott egy ütemet a szívem. Harry ezután megcsókolt. Ajka égette az enyémet. Beleborzongtam. Én is ezt próbáltam megtenni 6 hónapja,   de nem sikerült.

Egyre hevesebben csókolt. Egyre forróbb lett.
Lerántottam Harryről a pólót, utána tovább csókoltam. Harry az én pólómat is levette, és már a melltartómmal bajlódott. Levette, majd eldobta valahova, aztán felkapott. Felvitt az emeletre és ledobott az ágyra. Fölém emelkedett és újra megcsókolt. Kezemmel lejjebb mentem, kicsatoltam az övét és megpróbáltam letolni róla. Félig sikerült is, utána Harry folytatta. Eldobta nadrágját. Én is levettem a nadrágomat és eldobtam. Lerántottam róla az alsó nadrágját, Harry pedig rólam a bugyit. Elkezdte a nyakamat puszilgatni, majd talált egy megfelelő pontot és elkezdte szívni. Hátam íves lett, Harry pedig csak szívta. Utána a mellem közti rést kezdte puszilgatni, majd egyre lejjebb ment, és testem minden szegletét apró pillangópuszikkal lepte be. [......................]

*Másnap reggel*
- Jó reggelt...- motyogta Harry reggeli fáradt hangon, miközben a hátamat simogatta.
- Jó reggelt- mondtam fáradtan.
- Csodás volt a tegnap este- mondta boldogan, én pedig megcsókoltam.
- Szerintem is- én.
Még egy picit feküdtem ott, majd magam köré tekerve a takarót felkeltem. A szekrényhez mentem, kikaptam Harry egyik hosszú pólóját és felkaptam. 
- Hová mész?- kérdezte.
- Le. Összeszedem a ruhákat.- mosolyogtam. 
Szépen lebattyogtam, de hangokat hallottam. Már fent voltak a többiek? Te jó ég, hány óra??
- Jó reggelt- mondtam a fiúknak, márt úgy látszott Enii és Norah még aludt.
- Neked is. Kalandos éjszakátok lehetett- mosolygott perverzül Zayn miközben a melltartómat tartotta a kezében. 
- Add vissza- mentem oda és rá ugrottam, hogy adja vissza. Épp nagyon vihogtunk Zaynnel, amikor a fiúk a lépcső felé néztek. Mi is abba hagytuk a röhögcsélést. Enii állt ott elképedve. Visszavettem a fehérneműmet, és bocsánatkérően Eniire néztem.
- Enii, csak viccelődtünk- motyogta Zayn.
- Miért volt Aby melltartója a kezedben, RAJTAD pedig Aby??!!- akadt ki.
- Enii...- motyogtam. Barátnőm elviharzott, én pedig hülyén álltam ott. Harry jött le alsóban.
- Mi volt ez az üvöltözés?- Harry.
- Hosszú- mondtam, és elkezdtem felszedegetni a ruhákat. 

Bocsi, hogy ilyen rövid lett, de most csak ennyi jött.
Saccii <3

6 megjegyzés:

  1. *---* Imádom!!! egyszerűen imádom!! annyira jól írsz édesem!! *-* ♥♥♥

    VálaszTörlés
  2. Hahó!!!! 0.0
    Milyen dolog itt abbahagyni?? 0.0

    VálaszTörlés
  3. Ilyet tenni az olvasókkal... Nem szép dolog. Legalább írnád, hogy abbahagyom vagy valami... Pedig ritkán találok jó blogokat

    VálaszTörlés
  4. Egyetértekaz előttemszólóval. Csúnya dolog ez...

    VálaszTörlés